Karácsonyi dekoráció
2017. december 08. írta: Neszeszer

Karácsonyi dekoráció

Sziasztok!

Ebben a bejegyzésben megmutatom nektek, hogy milyen karácsonyi díszeket készítettem. :) Nagyon egyszerűek, könnyen elkészíthetőek. Szükségünk van hozzá papírra, ceruzára, vonalzóra, ollóra és ragasztóra. :) 

kar.JPG

 

dsc_0721.JPG

Vegyetek elő egy lapot! Én fehéret választottam, de ti nyugodtan használhattok színeset is. Ezután jelöljétek a csíkok helyét, a lap tetején és az alján is. (Így pontosabb és szebb lesz. Használjatok hozzá vonalzót!) Az enyém 1 cm széles, majd a megjelölt pontok segítségével húzzátok meg a vonalak, majd vágjátok ki! 

Kezdjétek el megcsinálni a szirmokat! ,

A külső része 4 cm (10 db szükséges hozzá.)
A középső része 5 cm (Szintén 10 db szükséges hozzá.)
A belső pedig 6 cm. (5 db)

Ha ezeket előkészítettük, hozzá is láthatunk a ragasztáshoz. Én a külső részén kezdtem. A legkisebb (4cm) csík végére rakjatok egy kevés ragasztót, majd hajtsátok rá a másik oldalát! Nyomjátok össze, addig ameddig össze nem ragad! 

Ha folyékony ragasztó mellett döntötök, akkor különösen figyeljetek oda, hogy csak egy keveset tegyetek a lapra! Ha túl sok megy rá, akkor kifolyik alóla.

Ha ezzel kész vagytok, akkor következhet a belső része. Vegyétek elő az 5 cm-es  csíkot, majd ugyan így ragasszátok össze! Ezután következik a belső része, ahol a csík már 6cm-es, majd ismét a középső (5 cm), végezetül ismét a kicsi csík.(4 cm)

Ha kész vagytok az öt szirommal ragasszátok össze! A külső részére a legkisebbet, (ahogy a képen is látszik) középre az 5 cm -es csíkból készültet, és középre a legnagyobbat.

Ezt megismétlitek ötször, majd összeragasztjátok őket! Rakjatok rá fehér cérnát, így kitudjátok akasztani, akár a karácsonyfára is feltudjátok tenni.

Készen is vagyunk. Én nagyon élveztem az elkészítését. Szerintem nem lett olyan rossz. :)  Nektek, hogy tetszik? Elkészítettétek? Ha igen küldjétek el nekem! :) 

A következő bejegyzésben még több dekoráció ötletek mutatok nektek. 

diy

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyneszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr10013456633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása