Alverde, adventi kalendárium tesztelve
2017. december 07. írta: Neszeszer

Alverde, adventi kalendárium tesztelve

Ahogy azt már írtam, nekem ez az első adventi kalendáriumom. Nem csoda, hogy rögtön fel is bontottam és az összes terméket szemügyre vettem. Lássuk, hogy miket tartalmaz és, hogy mennyire váltak be. :)

Hófehérke testvaja, (1.nap) Csipkerózsika testvaja(17.nap)

testvajak_1_17.JPG

Az első és a 17 nap a Hófehérke és a Csipkerózsika testvajat tartalmazza. Kiszerelésük 50 ml. A nevük és a csomagolásuk is nagyon tetszik. Eddig testápoló párti voltam.  Mikor először használtam őket meglepődtem, hisz nagyon hamar beszívta a bőröm és egyáltalán nem hagytak ragacsos érzést. Az illatuk számomra nem a legjobb. Megfelelően hidratálnak. Nem tartalmaznak szintetikus anyagokat, tartósítószereket. Mindkettő limitált kiadású.

 

hidratáló arcmaszk (2.nap), habfürdő (10.nap),5in1 hajmaszk, (15.nap), lábfürdőkristály (16.nap), arctisztító maszk (18.nap), 2in1 hajkúra (23.nap)

maszk_2_10_15_16_18_23.JPG

A hidratáló arcmaszk bio vadrózsát és bio sheavajat tartalmaz. Nagyon kíváncsi voltam rá. A kiszerelése 2×7,5 ml.Szuper az állaga, illetve az illata is. Én 15 percig hagytam az arcomon. Nagyon jól nyugtatta, jól esett. Egy fárasztó nap után kifejezetten kellemes. Minden elvárásomnak megfelelt, az arcom friss és puha lett tőle.

Habfürdő 25 ml kiszerelésben. Számomra semmi újat nem nyújtott. Kevésbé habzott.

Nutri-Care 5in1 BB hajmaszk, bio mandula és bio argán, 20 ml. Az illata kifejezetten tetszett. Szeretem a több funkciós termékeket. Mikor megláttam örültem neki. Alig vártam, hogy kipróbáljam. A hajam sokkal szebb, és puhább lett tőle. Szuper. Nektek is ajánlom.

Lábfürdő kristály 40 g. Számomra ugyan olyan fontos a lábápolás, mint a testápolás. Erre is kell időt szakítani. Az első tapasztalatom az volt, hogy huuh ennek, de jó az illata. Én csak a felét tettem bele e a vízbe, de szerintem az is elég, így két használatra elég.

Beauty &Fruity arctisztító maszk 2×7,5 ml. Tizenöt percig hagytam az arcomon. Az az idő pont elég volt neki, hogy kifejtse a hatását. Kellemes érzés volt, jól hidratálta a bőröm.

Experss 2in1 hajkúra normál hajra, bio citrom és bio papaya 20 ml. Nekem, amit a tizedik nap a rejtett az 5in1 hajmaszk jobban bevált.

sütikiszúrók (a 3. és a 12.nap)

sutikiszuro_3_12.JPG

 Nagyon hasznosak lesznek a karácsony előtti sütögetésnél. Mindenképp beszámolok róla.

tusfürdő,(4.nap) sampon , (5.nap) balzsam, (8.nap) tusfürdő(19.nap

balzsam8_19_4_5.JPG

Tusfürdő, bio vanília és bio mandarin, 50 ml.  Nagyon jó  az illata, az állaga és jól tisztít.

Nutri - Care sampon száraz hajra, bio mandula és bio argán, 50 ml. Sok sampont kipróbáltam már. Sajnos száraz a hajam, és ha ez nem lenne elég hullik is. Az illata jó. A hajamon viszont nem láttam változást és kevésbé habzott. Én a samponoknál azt szeretem, ami jól habzik. Ti milyen hajápolási terméket használtok?

Nutri - Care balzsam száraz hajra, bio mandula és bio argán, 50 ml. Az illata kellemes.  Használata után könnyebben kitudtam fésülni a hajam, de többet várok ettől a balzsamtól.

Tusfürdő, bio menta és bio bergamott, 50 ml. Jól tisztít. Nekem az illata nem tetszett.

 

fürdőolaj (6.nap)

furdoolaj_6.JPG

 

A fürdőolaj kiszerelése 50 ml. Nem tudok róla véleményt írni, mert elajándékoztam.

 

ajakápoló,(7.nap) gyümölcsös ajakbalzsam(22.nap)

ajakapolo_7_22.JPG

 

Ajakápoló, bio körömvirág, 4,8 g. Jojoba olajat és a körömvirág kivonatot tartalmaz.
Az évek alatt sok ajakápolót kipróbáltam. Mikor megláttam, hogy körömvirág kivonatot tartalmaz örültem, hiszen a körömvirágnak nagyon jó tulajdonságai vannak.  Szeretem az abból készült termékeket. Ezzel megvagyok elégedve, eddig jól működik, viszont télen nagyon kiszokott száradni a szám. Kíváncsi leszek, hogy azzal, hogy fog megbirkózni. Összességében szerintem egy jó termék. Bio, és pénztárcabarát. 

Gyümölcsös ajakbalzsam Cherry, 4,6 g. Ez egy színezett ajakbalzsam, jó az illata, tetszik a színe és jól hidratál.

 

arckrém, (9.nap) 2in1 arckrém és arcmaszk,(14.nap) kézkrém(20.nap)

krem_9_11_20.JPG

Nappali arckrém száraz bőrre, bio vadrózsa, 10 ml. Ezt elajándékoztam, mivel nekem zsírós bőröm van, így nem tudom használni. 

Perfekter Teint 2in1 éjszakai arckrém és arcmaszk, 10 ml. Viaszvirág kivonatot, avokádó, mandul, oliva-és napraforgó olajat, illetve omega zsírsavat tartalmaz. Reggelre puhább lett a bőröm.  Nekem bevált. 

Kézkrém, bio körömvirág, 25 ml. Ahogy azt már írtam, szeretem a körömvirágot tartalmazó készítményeket. Nekem télen nagyon hamar kiszárad a kezem, ezért nagyon fontosnak tartom az ápolását, különösen ebben az időszakban. Megvagyok vele elégedve. Jó kézkrém.

 

A tizenharmadik nap napraforgómagot tartalmazott. Mindenképp elfogom ültetni és beszámolok nektek róla.
(0,5 g)

 

bőrfeszesítő kúra, (14.nap) hidratáló ampullakúra (21.nap)

kura_14_21.JPG

 

A következő két terméket, (Q10 bőrfeszesítő kúra, bio gojibogyó, 2×1 ml, Hidratáló ampullakúra, 2×1 ml) szintén elajándékoztam.

 

csillámfluid (24.nap)

csillamfluid_24.JPG

Csillámfluid Aloe Verával arcra, nyakra és dekoltázsra, 25 ml.

Megmondom őszintén, hogy ezt még nem használtam, de szerintem szuper lesz. 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyneszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr3913452497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása