Karácsonyi dekoráció (3)
2017. december 11. írta: Neszeszer

Karácsonyi dekoráció (3)

Sziasztok! 

Egy kis csúszással, de megcsináltam, amit ígértem.

20171210_191752.jpg

Hogyan készült? :) Mutatom.

Szükségünk lesz lapra, ceruzára, ollóra, vonalzóra, ragasztóra és egy ecsetre.

20171210_174616.jpg

12 db 17 cm, és 8 cm-es csíkot vágjunk ki! Én a nagy szívek elkészítésével kezdtem. A lap tetejét a kezemmel csavartam fel, az alsó részét viszont az ecset végére. (Ecset helyett mást is használhattok. pl.:ceruzát)

A 17 cm-es csíkot használtam hozzá. A felcsavart résznél alul és felül is összeragasztottam őket, majd megcsináltam a nagy szívet. (Pirossal jelöltem a ragasztás helyét.)

 

dsc_0804_1.JPG

 

Ezután készítsük el a középső részén található kis szíveket! 

20171210_183017.jpg

Ehhez már a 8cm-es csíkra lesz szükségünk, amit a közepén egy picit behajtunk, és a két végét felcsavarjuk, az ecset, vagy akár a ceruza segítségével. Majd a felcsavart résznél összeragasztjuk a végeit.

20171210_183041.jpg

 

Ehhez is 8 cm-es csíkra van szükségünk. Csavarjátok fel, ragasszátok össze, majd a két szélét nyomjátok össze! (Csak egy picit.)

Elérkeztünk az összeállításhoz. (Ez a kép sajnos lemaradt, de ezen jól látszik, hogy hogyan kell összeragasztani.) A kis szív kerül belülre, középre a nagy, felülre pedig az összecsavart, majd ragasztott csíkok. Ezt ismételjétek meg ötször, majd mind a hatot ragasszátok össze! Középen a kis szíveknél.) 

20171210_191752.jpg

 Elkészültünk. Remélem tetszett. :) 

Sziasztok! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyneszeszer.blog.hu/api/trackback/id/tr6013470409

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása